امروزه برای پیشرفت در کسب و کار اینترنتی علاوه بر پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، طراحی سایت زیبایی و آرایشی به فروش بیشتر کمک می کند. بسیاری از کسب و کار ها برای فروش لوازم آرایشی و بهداشتی از پلتفرم های مختلف مانند اینستاگرام استفاده می کنند. اما طراحی سایت زیبایی و آرایشی این امکان را به شما می دهد که وب سایت شما در نتایج جستجو گوگل به نمایش در بیایید. و در نتیجه فروش محصول های شما بیشتر شود. از انواع دیگر طراحی وب سایت می توان به طراحی سایت فروشگاه زیبایی اشاره کرد.
طراحی وب سایت زیبایی چیست؟
در طراحی سایت زیبایی باید به زیبایی بصری سایت مخصوصا صفحه اول توجه کرد زیرا که برای جذب کاربری که سایت را مشاهده میکند این مورد حائز اهمیت است.
چرا طراحی سایت خوب مهم است؟
وب سایت شما اغلب اولین نقطه تماسی است که مشتریان شما با کسب و کار شما دارند. بنابراین، این اولین فرصت برای ایجاد یک تاثیر فوق العاده است. و اگر طراحی سایت زیبایی شما خوب باشد کاربر با اولین نگاه به سایت شما جذب شده و احتمال خرید از سایت شما بالا می رود.
وب سایت نمایشی بصری از کسب و کار شما را به جهان نشان می دهد. شروع به یک سفر اینترنتی آنلاین نیازمند تعهد و بیان است. شما باید خود و کسب و کارتان را به عنوان سازمانی معرفی کنید که به کاری که انجام می دهد، هر چه که باشد افتخار می کند. برای این کار به طراحی سایت خوب نیاز دارید.
وب سایت خود را یک فروشگاه فیزیکی در نظر بگیرید. اگر یک فروشگاه داشتید چطور بود؟ آیا نمیخواستید زیبا و مرتب باشد؟ و قطعا دوست دارید که برای مشتریان شما حرکت کردن و فروشگاه و پیدا کردن چیزی که دنبالش هستند راحت باشد. برای طراحی سایت زیبایی و آرایشی خود می توانید روی سایت ما یعنی طراحی سایت بلوفای حساب کنید.
اصول یک وب سایت تفاوتی ندارد. فرآیندهای مرور و خرید باید جذاب باشند، به آسانی قابل استفاده باشند و به وضوح طراحی شوند تا موفقیت سایت شما به حداکثر برسد.
اگر بخواهیم به چند مورد برای طراحی سایت فروشگاه زیبایی توجه کنیم:
- صفحه اصلی زیبا و جذب کننده باشد
- طراحی صفحه به گونه ای که کاربر گیج نشود
- لینک های داخلی وب سایت به کاربر کمک کند تا زود تر به هدفش برسد
- کاربر باید در طراحی سایت فروشگاه زیبایی با کم ترین کلیک خرید نماید
مشتریان خود را در نظر بگیرید و اهمیت بدهید
منطقی است که کسی که علاقه زیادی به زیبایی دارد، وقتی زیبایی را می بیند، قدردان آن خواهد بود. به مشتریان خود و شخصیت آنها فکر کنید. برای مثال میکاپ آرتیست ها به جزئیات کار خود افتخار می کنند. حرفه آنها این است که با تکنیک های ماهرانه آرایشی و نکات تخصصی، افراد را زیبا جلوه دهند.
وب سایت شما باید با شخصیت مشتریان معمولی شما مطابقت داشته باشد. طراحی سایت خوب می تواند به این مهم دست یابد. پس طراحی سایت آرایشی و بهداشتی نیازمند زیبایی بصری خوبی می باشد.
وب سایت شما چهره کسب و کار زیبایی شما است. و طراحی وب شما آرایش آن است! یکی دیگر از خدمات بلوفای طراحی سایت آرایشی و بهداشتی می باشد.
طراحی سایت آرایشی و بهداشتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد
- ناوبری ساده و راحت در صفحه اصلی
- پرداخت آسان
- فعال بودن ای نماد برای وب سایت
بازه توجه ۸ ثانیه ای
کسبوکارها و مصرفکنندگان به طور یکسان نمیخواهند زمان خود را در انتظار صفحاتی با سرعت بارگذاری آهسته یا تلاش برای پیمایش در یک وبسایت صرف کنند. آنها آنچه را که می خواهند می خواهند و در لحظه هم می خواهند!
یک مطالعه (شاید نه چندان شگفتانگیز) که توسط مایکروسافت در سال ۲۰۱۵ انجام شد، به این نتیجه رسید که بازه توجه مصرفکنندگان این روزها تنها ۸ ثانیه است جالب اینجاست که این ١ ثانیه کمتر از ماهی قرمز است!
رشد فناوری زیبایی
در سال ۲۰۱۸، لورآل، بزرگترین شرکت لوازم آرایشی جهان، اعلام کرد که قصد دارد خود را به عنوان یک شرکت فناوری زیبایی بازسازی کند، تا محصولات و خدماتی را ایجاد کند که شخصیتر، فراگیرتر، مسئولیتپذیرتر و شفافتر باشند. امروزه، فناوری همچنان یکی از بزرگترین داستانها در زیبایی است و شرکتهایی از هوش مصنوعی (AI) و استراتژیهای کلان داده برای نوآوری در همه چیز، از آرایش هوشمند گرفته تا پوست با چاپ سه بعدی استفاده میکنند.
به طور سنتی، خرید محصولات زیبایی از به معنای استفاده از رژ لب، سایه چشم، یا کرم پودر در یک فروشگاه آجر و ملات بود. از آنجایی که تغییرات کوچک در رنگ یا بافت میتواند تفاوت بزرگی روی پوست افراد ایجاد کند، مصرفکنندگان همچنان برای خرید محصولات زیبایی خود به مکانهای فیزیکی تکیه میکنند، حتی اگر به خرید آنلاین کالاهای دیگر روی آوردهاند. ضریب نفوذ تجارت الکترونیک برای دسته زیبایی زیر ۵ درصد است. در اوایل سال ۲۰۲۱، فروش آنلاین تنها ۱۵ درصد از درآمد خرده فروشی دسته زیبایی را تشکیل می داد. پس طراحی سایت آرایشی می تواند به فروش شما کمک کند.
اما نه برای مدت طولانی. خرده فروشان لوازم آرایشی نیاز به ارائه تجربیات دیجیتالی همتراز با تجربیات موجود در فروشگاه دارند و طراحان در حال ایجاد فضاهای خرید مجازی پیچیده ای هستند که به مشتریان کمک کنند تا تصور کنند محصولات در بدن آن ها چگونه به نظر خواهد رسید. با ظهور فناوری های جدید، پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۶ تجارت الکترونیک ۳۰ درصد از فروش زیبایی را تشکیل دهد.